29 Mart 2008 Cumartesi

Dua ediyorum :(

belkide ilk defa hiç bir anlam taşımadan kelimeleri yanyana dizicem..
bu sefer mesaj verme kaygım yok :(

mutluluk nedir .. nasııl mutlu olunur diye sorguladığın günlerden biriydi yine..
öyle saçma sapan sebeplerden dolayı mutsuz oluyordum ki ..
her zaman inanıyorum.. hepimiz sınavdayız .. her gün farklı sınavlar biliyorum...
bazen şükretmeyi unutuyorum onunda farkındayım ..
ama bir kaç gün önce daha iyi farkında vardım ...
şu deli gibi dolunun yağdığı gün.. sabah sabah söylenerek üstelik sınava geç kalarak okula gidiyorum .. birde kafamı delercesine yağn doluya rastlıyorum diye söylenerek başladım güne..
projemi teslim ettim eve geliyordm .. Ankarayda oturacak bi yer buldum,"hayret birşey düzgün oldu ters gitmedi " diye ekstradan söylenirken karşımda duran ufaklığı farkettim ...
22 yaşıma kadar gördüğüm en tatlı gülüşe sahip olan bebek .. annesi ve babası yanında .. ben onu sevmeye başlayana kadar zaten Beşevlerden Maltepe durağına kadar gelmiştik bile.. 7 aylıkmış.. o kadar sevimliydi ki .. alıp kaçırabilirdim bile.. ve bana o kadar güzel bakıyordu ki ... ben severken o gülümsüyordu sürekli ... sonra annesiyle konuşmaya başladık .. 7 aylıkmış .. Gaziantep'lilermiş ve buraya ufaklığın ameliyat olması için gelmişler.. hemde kalbinden.. bunu söylediği zaman beynimden vurulmuşa döndüm... suratımı düşürmemeye çalışarak kocaman gülümsedim ve "Allah acil şifalar versin" dedim.. Annesi de gülümsedi.. inerlerken ufaklık bana el salladı annesinin yardımıyla.. ben tekrar acil şifalar diledim ve yine kocaman gülümsedim ...
taaki onlar inene kadar.. indiklerinde dayanamadım .. eve gelene kadar ağladım .. evde ağladım.. anneme anlattım yine ağladım .. şu an bile ağlayabilirim ... aklıma geldikçe çok kötü oluyorum..
ben burda saçma sapan dertler yüzünden dünyanın sonu gelmişçesine kendimi üzebilirken.. ufacık bir bebek kalp ameliyatı olucak.. zaten doğduğu gibi dünyaya 1-0 yenik başlayacak..
koskocaman insanlar ameliyat olduktan sonra acılarına dayanamazken... ufaklık nasıl dayanacak ???
çok pişmanım.ismini ve soyisimini öğrenmedim çnkü .. sıhhıyede ki tüm hastaneleri dolaşırdım şimdi onun nasıl olduğunu öğrenmek için ...
gerçekten şükretmeyi unutuyoruz... Allahım sana binlerce şükür benim sağlığım ve ailemin sağlığı yerinde... başımızda dert yok ...
o ufaklık için aklıma geldikçe dua ediyorum.. umarım iyileşmiştir.. umarım yine gülüyordur herkese.. allah ailesinede sabır veriyordur umarım uğraşabilmeleri için ....
ufak şeyleri bırakıp etrafımıza bakmamız lazım...
o kadar çok dert var ki .. keşke sızlanmayı bir an önce bırakabilsem .. yoksa yakında kendimden gerçekten nefret edicem :(
ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN SANA UFAKLIK....

3 yorum:

taluyka dedi ki...

okuyunca bende çok üzüldüm inşallah Allah onu bir an önce sağlığına kavuşturur..hep yüzü güler....

Tamkarışık dedi ki...

ne tuhaf dimi. hayat önümüze aslında o kadar çok sınav çıkarırken biz hiçbirini görmüyoruz ya da göremiyoruz... bu sıralar bende herseyden sızlanırken dusundum. eskı gunlerım aklıma geldı. claıstıgım zamanlarım. en yorucu en sızlandıgım.. aslında ne guzel gunlerımmıs o gunler. ve bu gunlerımde. ılerde bu gunlerımı de arıcam.. galıba bu yaslarda boyle gelgıtler daha fazla oluyor. ozellıkle de buyudugumuzun yavas yavas yuzumuze vurulması hayat tarafından...
guzel mınık bebege da Allah şivalar versin. Allah annesine babasına bağışlasın;)

mabedan dedi ki...

5837946
come on girl... be international :D you know you have a fan outside the Turkey, in Paris, so please write just one word in English for my pleasure ;)