4 Ekim 2007 Perşembe

----dibe vursam dip olsam----

Öyle çok dibe vurmak istiyorum ki … uzunca bir süre hiç çıkamamak …
Çekebileceğim acıların hepsini çekmek istiyorum … Canım öyle yansın ki nefes alamayayım .. nefes alamadıkça nasıl mücadele edebilceğimi öğreneyim…

her şeyin bittiğini düşüneyim mesela … sabahları ağlayarak uyanayım … geceleri ağlayarak uyuyayım .. hatta hiç gözüme uyku girmesin .. herkese gülümseyen yüzüm hüzün dolu olsun … Türkan Soray gibi ağlamaklı gözlerle bakayım herkese… neden mi ??

Hani derler ya gecenin en karanlık anı şafaktan hemen önceki andır diye …
işte bu yüzden …
Bu yüzden kendime acı çektirmek istiyorum .. Yaşayabileceğim en kötü anları yaşayayım ki sonunda bütün güzellikler beni bulsun … hep öyle olmuştur çünkü .. “ben bittim ” dediğim anlarda hayat bir sürü süprizler çıkarmıştır karşıma …

Hangisine yanayım bilemedim ki …
Gözümden bir damla yaş gelmemesine, uykularımın kaçmadığına yada düşününce içimin acımadığına mı sevinmeliyim ….yoksa … Hala safaktan önceki karanlığı yaşayamadığıma mi üzülmeliyim … karar veremedim !?!?Bende artık güneş doğsun istiyorum ..!

6 yorum:

taluyka dedi ki...

gerçekten çok beğendim bu yazıyı;)

mavilihüzün dedi ki...

gece çok uzun oluyor bazen hiç çıkamayabilirsin o geceden...
böyle şeyler isteme sonra güneş doğmuyor :(

Forever.. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Forever.. dedi ki...

Çok güzel bir yazı..
Yalnız bazen dibe vurmak,dipte kalmak bitmeyecek acıların başlangıcıdır da..
Hani herşey üstüste gelir ya işte bazen dipten dibe yerin 9 kat altına girersin ama bir türlü kurtulamazsın..
Dibe vurmaktansa zirve olmasa bile kıyılarda dolanmayı tercih ederim şahsen..
Zira kıyılar zirveye diplerden daha yakındır :)

zeus dedi ki...

gecenin bi yarisi advisorinizin verdigi makalelerle bogusurken yeter diye bi ciglik atip,nefeslenme adina nette uzun zamandir takip ettigim bi arkadasin tavsiye listesindekilerden baska birine ordanda baska bi blog yazarina gecerken sizin blogunuzda kisa sureli bi duraksama yasadim...fonda emma bunton dan downtown bu sarki ile okunan kucuk coucgun hikayesi ve sonrasinda dibe batmak eksenli yazi...hepsi

haribo61 dedi ki...

dipte olmak dibe düşmeyi düşünmekten daha iyidirrrr
tebrikler han;fe