25 Haziran 2007 Pazartesi

VİDEONUN LANETİİİ !!!

nedir bu elektronikten çektiğim benim..
elime hangi elektronik geçse hepsini bozdum..
arkadaşlarım dostlarım size söylüorum bana emanet sakin elektronik eşyalarınızı bırakmayın :D
1568 parça şeklinde alırsınız söyleyeyim ..
en sonunda kabul ettim ..ablam hep eline geçen sağ çıkmıyor derdi.. artık kabullendim.... sonuna kadar haklısın...
yıllar önce tespit edilmişti aslında bu.. belki de videonun laneti başımdan gitmiyor..
şimdi şöyle oluyor efendim ...
ben küçükken parmaklarımı emermişim ...
küçüklüğüme inip sebebini bulabiliriz ama şimdi çok uzun sürer o :P
ne acı ojeler ne ilaçlar hiç biri etki etmemiş ..
annemde çaresini acı biber sürmekte bulmuş .. evet etkili olmuş ama ben yinede çözüm bulmuşum... <şimdi hikayenin başka bir tarafına bakalım > :P
bizim videomuz bozulmuş ... babam almış videoyu arkadaşına tamir etsin diye götürmüş..bir kaç gün sonra uğradığında ise adam babama hayret verici şeyler söylemiş..""abi sizin videoyu açtım ben ama içinden olmicak şeyler çıktı demiş ".. babam ne olduğunu sorduğunda ise tahmin ettiğiniz gibi ACI BİBER demiş :D ben annem parmağıma sürmesin diye biberleri alıp alıp videonun içine atmışım :D ilk bozduğum elektronik küçük sevimli videomuzdu .. bunun arkasından ablama hediye aldığım walkmanı bozdum .. ardından bir walkman daha bozdum .. ardından bir cd çalar bozdum .. ardından 3 gün önce almış olduğum mp3 çalarımın arka camını çatlattım ardından oda bozuldu zaten tamire gitti düzeldi ....sonra dururmuyum şimdi yine bozuk :(
çocuğum gibi baktığım bilgisayarımda bozuk F1 tuşuna basmadan açılmıo ...
bide bilgisayarımda benim gibi savaşmayı bilmiyor... bu aralar hepten yılgın oldu biraz zorladım mı 3 -5 programı birden çalıştırdığımda kitlenmiorda viiiuyyyyw diye bir ses çıkarıp kendi kendine kapanıyor :s tıpkı sahibi :S :D hemen kaçıyor herşeyden :D
neyse bozulanlara son olarakta fotoğraf makinası ekledik ....
ana kartı yanmış ve kırılmış fotoğraf makinamıda yaptırırsam tövbe edicem kendime elektronik alet almicam ..
allahım sen benim üzerimden bu pis elektiriği al.. videonun lanetini üzerimden kaldır...
artık elektroniklerle barışık bir insan olmak istiyorum..
lütfen ama lütfen lütfen :( :D :D
saygılar efendim :D


birazdan sony teknik servisine gidiyorum ..
bana şans dileyin :P :D
( bu seferde işin içine biraz cazibe katmayı düşünüorum :S
ben terbiyesiz değilim sadece öğrenciyim çok param yok benim :P :D )

3 yorum:

Karanlık dedi ki...

derdini güzel anlatıyosun ama ben yazının etiketlerine takıldım daha çok.''artık kurtulmak istiyorum'' diye bir etkilet var.süper olmuş:))

Forever.. dedi ki...

Bu piknikte fotograf makinanı neden çelik yelek ile koruduğunu açıklıyor :))

Unknown dedi ki...

Sana elektronik cihazların nasıl kullanılcağını öğretebilirim :D