29 Mayıs 2007 Salı

öyle uzak ki yerim......! :(

özledim deli gibi köpek gibi....
şimdi onu farkettim.....
napiiim.... sınav zamanları kendimi dahada bir boşlukta hissediyorum . :(
evimde olmak istiyorum.....
bende pazarları ailemle birlikte gezmek deniz kokusu almak istiyorum .... çok uzun zaman oldu görmeyeli annemi.. (anne kuzusuyum evet! )
babamla doyasıya muhabbet etmeyeli .... ablamla gezip tozmayı koyun koyuna uyumayı özledim... kendi işini kendin yap diyerek kavga etmeyi özledim.... ne vardı şimdi o fotoğrafları bana gönderecek.. ben zaten burda günümü gün edip eğlenmiorum ki .. !! :(
iki aydır bursa ankara arası yolculuk yapmadım ki :( keşke bu saatlerde babam beni terminalden karşılasaydı ... arabasına bindiğimde beni sorguya çekseydi bir güzel... dersler nasıl deseydi sonuna canın sağolsun kızım deseydi.... ben her telefon konuşmamızda babamın uzun konuşamamasının sebebini bilmiyorum sanki.... özledim seni derken sesinin titremesinin farkında değil miyim ?
özledim evimi .... huzurumu ...

biliyorum ki bir kaç hafta sonunda bursada olucam bu sefer burda geride bıraktıklarımı özliycem...
ama şu an tek dileğim .. ablamla uyuyor olmaktı ... yada çeyrek film seyredip uyuyakalmak....
oda gelicek ... o günlerde.....

Öyle uzak ki yerim uzakları aşıyor
Bütün özlediklerim benden ayrı yaşıyor
Ya herşeyim ya hiçim sorma dünya nebiçim
Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor



.........................................................

1 yorum:

orenbayan dedi ki...

az önce ablama okuttum yazdığımı...
ağlattım onu :)
mutluyum huzurluyum.... :p
biliorum ki .. her zaman yanımdasın.. allah fakir kulunu sevindirmek için eşeğini önce kaybettirip sonra buldururmuş ..
şu an mutlu olmak için sadece seni görmem yeterli :)

çok az kaldı .. tek tesellim bu artık ... bir daha hayatta bu kadar uzun süre kalmam iyi ders oldu bana...
bence bu yük bana ağır geldi..
bu özlemi herkes anlamaz .. yaşamak gerek :)
sizi seviorum canlarım benim :)